poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Termoaktywna maska do ciała z czarnym błotem z Morza Martwego

  Dziś przyszła pora na recenzję kolejnego kosmetyku do body wrappingu. Przyznam, że to pierwszy testowany prz eze mniekosmetyk z tej serii. Trochę różni się on od tych które stosowałam wcześniej. No, ale konkrety.

Jeśli chcecie przeczytać co o kosmetyku pisze producent to zapraszam tutaj : KLIK

Moja OPINIA

   Na samym początku spodobało mi się opakowanie kosmetyku. To, że znajduje się on w tubce pozwala łatwo dozować produkt. Poza tym kosmetyk ładnie pachnie, obawiałam się, że skoro jest z błotem, to zapach nie powali, a tu miła niespodzianka;)

  Teraz działanie: Zabiegi body wrappingu z użyciem tego kosmetyku wykonywałam ok. 2 razy w tygodniu przez miesiąc.Zaczynałam od prysznicu, następnie smarowałam nie za grubą warstwą kosmetyku: brzuch, pośladki i uda po czym zawijałam się w folię, przykrywałam kocykiem i leniuchowałam przez ok godzinę. W przypadku tego produktu nie odczuwamy intensywnego rozgrzania skóry, ja czułam jedynie lekkie ciepło. Pamiętać jednak trzeba, o wcześniejszym wykonaniu próby uczuleniowej.
  Po tym miesiącu mogę śmiało powiedzieć, że ciało jest bardziej jędrne, a cellulit staje się coraz mniejszy. Wiadomo, oczywiście, że kluczową rolę odgrywa tutaj właściwe odżywianie i sport, a kosmetyk jest dodatkiem, przyspieszającym efekt. Tak, czy owak jestem zadowolona z jego działania.
  Na koniec tylko wspomnę o małe wadzie: kosmetyk mimo przyjemnej konsystencji troszkę ciężko się rozsmarowuje. To tyle z wad.
Serdecznie polecam osobom, które walczą z cellulitem, lub chcą ujędrnić ciało ;)


7 komentarzy:

  1. Ja jestem tak zabiegana, że nie wiem czy bym znalazła na to czas. Ale wydaje się ciekawym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak stosujesz dietę i ćwiczenia to taki kosmetyk jest nawet wskazany:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może jak dokończę swoje wszystkie balsamy, to się skuszę na body wrapping z tą maską, bo całkiem zachęcająca recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja walczę z cellulitem więć jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chocoo gdzie kupiłaaaaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepiej naturica.pl tutaj proszę linkt do produktu: http://naturica.pl/termoaktywna-maska-bloto

      Usuń