poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Jadłospis, prawie fotomenu, czyli sprawozdanie z poniedziałku

Witam;)

   To był bardzo aktywny dzień i także strasznie upalny. Nie wiem jak Was, ale mnie już potwornie męczą te upały. Tak, a ma być jeszcze gorzej... No, ale nie będę o pogodzie pisać.

Zacznę od jadłospisu:

I mini foto menu

 budyniowa żytnianka 
łosoś wędzony, maca z serkiem kanapkowym i pomidor z własnej foliówki

A na dobranoc proponuje odcinek programu Supersize Vs. Superskinny. Pamiętam, że kiedyś oglądałam parę odcinków i zawsze dawały mi sporo do myślenia. 
Obejrzyjcie i podzielcie się swoimi refleksjami ;)



7 komentarzy:

  1. Budyniowa żytnianka? Jak to zrobić?? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą owsianką:) Do budyniu wrzucić płatki i gotowe:) Szybko i łatwo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do gotującego się budyniu ?;-) czy już jak się ugotuje?

      Usuń
  3. Bardzo lubię ten serial, ale niestety nie mam już programu, na którym był puszczany :( A co do jedzenia.. Łososia nie lubię, ale ten wędzony wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wędzony łosoś... mniam. Widziałam kilka odcinków tego serialu, faktycznie daje do myslenia (;

    OdpowiedzUsuń
  5. daje do myslenia, ale nie zamieniłabym się na menu z otyłą osobą!

    Pozdrawiam,
    Fit
    _______________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego programu, ale muszę go obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń